неделя, 15 април 2012 г.

Централно Слънце



   Бе зелена пролет, а аз се намирах някъде сред природа, в сграда подобна на хижа, от където през огромен прозорец всякаш влизаше вътре тучна зеленина.  Стаята беше голяма конферентна зала със столове, чинове и един телевизор горе в десния ъгъл право пред мен.Телевизор, който не работеше и не защото бе развален, а защото нямаше никакъв помен от модерните времена, тъй като всичко телевизия, радио, телефон, интернет - бе отказало! В стаята с мен седяха още няколко хора, по чувство - приятели, по местоположение - заедно, а наяве всеки самичък, защото всички бяха напълно вглъбени в себе си, всеки размишляващ над нещо различно.
   Сцената на съня се смени рязко и аз се намирах в дълбокия космос. Наблюдавах едно величествено слънце, виждах и други планети в близост, но то беше центъра на моето внимание, нещо се случваше там. Имах чувство, че съм удостоен с невероятна чест и че нещо епохално се случва! Наблюдавах, как същото това слънце хвърля невероятно количество енергия навън - гигантски експлозии излизащи далеч от пределите на слънцето. Гледката беше невероятна, но звука потресаващ! Няма такава дума, която да го опише и не знам защо, но единственото, което ми хрумна бе: пръхтенето на гигантския кон - Вселената!. Пред мен се случваше нещо
велико и аз вътрешно благадарях от радост, че го наблюдавам. Имаше две такива екплозии, след което последва трета и докато първите два бяха еднакви по големина и въпреки това не малки, то това нещо бе колосално!
   И тогава се пренесох отново на земята. Всичко - хора, предмети, бе във въздуха. Аз се издигнах по-високо от другите, почти до тавана, където ме удари невероятно количество енергия. Изпънах крайници, тялото ми се огъна, като есенно листо. След това дойде чувство на върховен мир и блаженство. Разбрах, че съм изпълнил мисията си, усмихнах се и започнах да се превръщам в бяла светлина. Моите приятели още бяха във въздуха, но бях убеден, че няма повод за притеснение за тях - добре са.

   Този сън дойде при мен още в годините, когато нищо не се говореше за 2012, или поне до мен не стигаше никаква информация. От тогава вярвам, че нещо ще се случи, не знам дали ще е 2012, но нещо ще се случи. Склонен съм да вярвам и че нашите правителства знаят за него, но крият за да ни "предпазят" от хаос(и да работят банките още разбира се).
  Когато се събудих след това преживяване чувството беше УОУ!!! Изправих се рязко и започнах да анализирам, какво се случи преди малко с мен, какво видях!? След това направих едно проучване в интернет и намерих много информация за ЦЕНТРАЛНО СЛЪНЦЕ. То наистина съществува, нашата галактика се върти около него! Има дори и теория според, която то ще прати хармонизиращ лъч светлина до земята и така ще настъпи възнесението.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, бъдете мили и спазвайте добър тон. Благодаря! :)