понеделник, 16 април 2012 г.

Да не ти се налага да разговаряш с Бог

   

   Нощта преди да заспя, казах на Бог, че трябва да ми даде знак, искам да разбера дали той съществува. И ето, какво сънувах след това:

     Бях футболист, невероятно добър, но много високонамерен. Всяка моя стъпка казваше "Аз съм велик! Аз съм велик!". Трябваше с колегите си да се редим на едно гише за да вземеме заплатите си. Аз взимах най-много и това ме правеше още по-горд. Взех парите и излязох навън, а там!... Двама професионално обучени главорези ме чакаха за да ми вземат парите! Как разбрах, че са такива? Само като ги видиш и си готов да се насереш! Сетих се, че аз едни умения развивам, те други и от там беж да бягаме! Няма, как да се справя с две нинджи и то накуп. Бягам, а те след мен. Сетих се какво
си пожелах преди да заспя и започвам да се карам на Бог: "Боже! Така ли разговаряш с мен? Това ли е твоя знак? Пращаш ми нинджи да ме отупат?!". И тогава ми стана изключително смешно, сетих се че сънувам. Изгоних страха и с едно дълбоко вдишване се свързах с моя Висш Аз. От там ми дойде изключителна сила и увереност. Обстановката се превърна в тесен азиатски квартал, аз станах Джеки Чан и от тук нататък може да се сетите, какво стана. :D

3 коментара:

  1. Това Oxus ти ли си го сънивал?

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се, блога е само за преживяните от мен сънища.

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересно! :) Аз така преди известно време имах страхотно нервно напрежение заради един проблем. Всичките ми близки ме нападаха със съвети, но не бях съвсем сигурна, че са прави. Вечерта, преди да заспя поисках от духовните водачи да ми спуснат решение на проблема. Сънувах се с много голяма глава (като тези в храма Байон, в Камбоджа) и едни малки човечета, които се опитваха да се катерят по нея :) През цялото време имах усещането, че съм извънземно и нищо не мога да направя. Накрая се озовах пред блока, в който живея и видях тъмнозелени щори на всичките прозорци вкъщи.
    Беше много успокояващо и още на следващия ден напрежението изчезна.

    ОтговорИзтриване

Моля, бъдете мили и спазвайте добър тон. Благодаря! :)