сряда, 9 май 2012 г.

Гост от друг свят


Този сън е последващ на друг сън: Централното слънце   

    Отворих очи... намирах се в един междинен свят - само празно пространство. Към мен идваше някой непознат, но вътрешно знаех че е приятел. Идваше, като светлина и в последствие се образува във възрастен мъж. Без да отваря уста ми каза "Не се бой, отдавна сме събрали нужния брой и всеки миг се буди нов!"(а вечерта преди да легна, четох в интересна книга, че според едно предсказание са ни нужни определн брой пробудени, за да премине земята в следващото измерение).
   Застана пред мен и с ръце разгърна холограма, искаше нещо да ми покаже. Погледнах в холограмата и видях една канадска къщурка с едно голямо дърво отпред. Показа ми втория етаж, където имаше прекрасна спалня с отворена врата към балконче от което силно се вееше перде. На леглото лежеше и сънуваше жена непозната, и в същия миг преживя нещо неописуемо! Озари я силно пробуждане, припомни си коя е и от големия прилив на енергия се вдигна дъгообразно във въздуха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, бъдете мили и спазвайте добър тон. Благодаря! :)