петък, 18 юли 2014 г.

Управителката на Вселената

Сънувах... Управителката на Вселената! Могъщо, високо напреднало същество, което в мое присъствие придоби формата и пожела да ми се представи като жена. Ако трябва да бъда честен, леко пълна жена, на средна възраст! :D Намираше се в така нареченото "празно" пространство между планетите, в една стая изградена от невидими енергийни нишки, от където наблюдаваше и се грижеше за световете. Тя определяше какво ще се случва. Затова и отивах при нея, да си поискам нещо. Движех се с равномерна скорост и наближавах към нея. Виждах я в далечината с гръб обърната, как се занимава сериозно с нещо. Когато наближих, тя се обърна и видях едно напълно празно от емоции лице. Дойде при мен и със строгост ме попита "Какво искаш?!". Аз й казах накратко, че съм дошъл да поискам еди какво си, като разговаряхме телепатично. Останах в очакване да ми каже цена, но изненадан получих въпрос от рода на "Колко силно го искаш?!" или "Колко силно го мечтаеш?!". При което аз дадох свобода и воля на мечтите си и нарисувах с мислите си всякакви изпълнени с топли чувства картини с мен и нещото което искам. След което изражението на лицето й за милисекунда се смени от строгост на невероятна обич и щастие! Каза ми, че съм един от най-добре искащите, идвали някога при нея и че ще получа дори повече отколкото искам.
  Това беше сънят ми. Сигурно го сънувах преди може би повече от две седмици, но чак сега получих копнеж да го споделя. Толкова реален, ясен и цветен, жив, че още го помня както помня какво ядох преди десет минути! В присъствието на тази жена, чувствах моята душа млада като на дете. Всякаш нещо наистина голямо е пред теб. От което идва и голямо благоговеене и благодарност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, бъдете мили и спазвайте добър тон. Благодаря! :)